24 Ağustos 2010 Salı

Astım, Alerjik Astım, Astım Bronşit ve Tedavisi Hakkında Bilgi

Sponsorlu Bağlantılar:

Astım, Alerji Astım, Bronşit Astım

Astım Tedavisi
Astım, özellikle "alerjik" kişiler­de sık görülen, boğulma hali etkileyici olmakla birlikte, ciddi tehlikesi olmayan bir hastalıktır.

Astım krizi sırasında hast­anın soluması, ıslık gibidir ve özellikle soluğunu dışarı vermekte güçlük çeker; göğüs kafesi genişlemiştir.

Kriz sırasında hasta solu­mak için başını yukarı kaldırır. Pencereye gidip, açar: Havaya susamıştır. Tedavi edilen nöbet, kolay geçer.

Ciddi krizler ancak önem­li alerjiden sonra ortaya çıkar (çiçek tozlan, evdeki tozlar, hayvan kılları, küf, yünler...). Ama astım tedavisinde kulla­nılan pek çok ilaç da, nöbete sebep olmaktadır.

Alejik Astım Tedavisi ve Yapılması gereken

Astım Has­taları, kendi kendilerini tedaviye kalkmamalıdır; çünkü bu durumda nöbetler çok şiddet­lenebilir; o kadar ki, solunumlarının sağlanması için hastaneye kaldırılmaları bile gere­kebilir.


Normal bir astım krizi, evde, aile doktoru tarafından tedavi edilebilir.