10 Ocak 2011 Pazartesi

Aspirasyon Biyopsisi Onam Formu (Ultrason Eşliğinde)

Sponsorlu Bağlantılar:

ULTRASON EŞLİĞİNDE ASPİRASYON BİYOPSİSİ ONAY FORMU

Yapılacak olan işlemin, hastalığımın tanısı için doktorumun istediği bölgeden ultrason görüntülemesi yardımıyla iğne ile örnek alınması olduğunu öğrendim.

Bu işlem esnasında ani hareketlerden, çok derin nefes ve şiddetli yutkunmadan kaçınmam gerektiğini, aksi takdirde iğnenin çevre damar yada diğer bölgelere hasar verebileceği  ve dolayısıyla bu işlemin riskleri olduğunu, ağrı-kanama, gibi yan etkileri olabileceğini öğrendim.Yapılan işlem esnasında yeterli hücresel örnek alınamama olasılığı bulunduğunu ve bu gibi durumlarda işlemin tekrarının gerekebileceğini anladım.Bu bilgileri okudum, işlem yapılmasına izin veriyorum.

>>>Devamı için lütfen sayfadaki indirme adreslerini kullanarak onam formunu bilgisayarınıza indirin.


--> ONAM FORMLARI ANA SAYFASINA DÖN <--

Ultrason Eşliğinde Aspirasyon Biyopsisi Onam Formu İçin Tıklayın