23 Ocak 2015 Cuma

Yüz Lekeleri İçin Evde Ne Yapılabilir?

Sponsorlu Bağlantılar:

Yüz Lekeleri İçin Evde Ne Yapılabilir?

Cilt tipim pek yağlı olmadığın­dan sivilce, siyah nokta gibi cilt problemleri­ni çok sık yaşamıyorum­ ama pek çok kişi­nin ortak sorunu olan yüz lekeleri benim de ara sıra kabusum oluyor­. Bu lekelerin meydana gelmesinde türlü ne­denler olsa bile benim lekelerim genel olarak güneşe fazla maruz kaldığım dönemler­de ortaya çıkar­. Bu küçük koyu lekelerden  çok huzursuz­luk duyduğum dönemler­de yaptığım incelemeler neticesin­de denediğim iki temel reçetem bulunmakta­. Ve gerçekten  tesirli bulduğum için sizinle de paylaşmak istedim­. Hazırlama­sı ve temin etme­si ba­sit reçeteler olduğun­dan denemenizi öneririm­. En çok tercih ettiğim ve en  beğendiğim yüz lekeleri için maske tarifimden  başlıyorum­.

Cilt Lekeleri İçin Yüz Maskesi

Malzemeler;

* Limon suyu
* Gül suyu
* Bal

Yapılışı;

* Tüm malzemelerden  1 çorba kaşığı ekle­yip maskemizi hazırlıyoruz­.
* Karışımı lekelerin üzerine dairesel hareketler yaparak masajla birlikte uyguluyoruz­.
* 20 dakika yüzümüzde beklettikten  sonra duruluyoruz­.
* Etkili sonuç için günlük uygulama öneriliyor­. Gündüz veya gece yapmanız olanak­lı­.

Aloe Vera

Aloe Vera, yüzyıllar­dan bu yana cilt yenilenmesinde seçilen  bir bitki­. Ben  yüz temizleyicisi olarak aleo vera içeren  ürünleri tercih ediyorum­. Bu bitki­nin cilt lekeleri­ni gidermede oldukça tesirli olduğu söyleniyor­.